آموزش های همگانی

ساخت وبلاگ

ماوس یکی از ابزار های بسیار ضروری در سیستم‌ های کامپیوتر شخصی و لپ‌تاپ ‌ها می‌باشد. بدون استفاده از موس ممکن است که انجام بسیاری از فعالیت ‌ها با کیبورد و ماوس پد برای ما بسیار سخت باشد.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

به همین دلیل ماوس ها ابزار های بسیار ضروری و کاربردی هستند که می‌توانند کارکردن با سیستم را برای ما راحت‌تر کنند. اگر شما می‌خواهید که به خرید بهترین موس بی ‌سیم  بپردازید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید زیرا ما در رابطه با ویژگی ‌های بهترین موس بی ‌سیم  برای شما صحبت کرده‌ایم و مواردی که در این زمینه مهم و حیاتی می‌باشد را برای شما گفته‌ایم.

ماوس ها به دلیل این‌ که در هنگام استفاده از سیستم بسیار کاربردی می‌باشند و شما از لحظه‌ای که سیستم را روشن می‌کنید تا زمانی ‌که آرا خاموش کنید و آن در ارتباط هستید؛ تاثیر بسیار زیادی در کیفیت کار ما دارند. ماوس هایی که طراحی مناسبی ندارند و یا راحتی استفاده را دارا نمی‌باشند می‌توانند در مدت ‌زمان بسیار کوتاهی باعث خستگی مچ دست و انگشتان ما شوند و همین موضوع می‌تواند احساس ناخوشایندی را در ما ایجاد می‌کند.

اگر شما فردی هستید که با ماوس ارتباط خوبی دارید و تمام کار های خود را با استفاده از این ابزار کوچک و کاربردی به پیش می‌برید، باید حتما در هنگام خرید ماوس به موارد گوناگون و متفاوتی دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خودتان بخرید. ماوس باید در عین سبکی و سریع بودن کارای متناسبی داشته باشد و طراحی مناسب آن  هنگام قرار گرفتن در دست ما خودش را به ‌خوبی نشان دهد و از خستگی بیش ‌از حد مچ و انگشتان ما جلوگیری کند. 

راهنمای خرید موس بی سیم
برای خرید بهترین موس بی سیم لازم است تا بدانید که یک موس بی سیم خوب چه ویژگی های باید داشته باشد تا علاوه بر این که بتواند نیاز های روزمره شما را بر طرف نماید حس راحتی را نیز به شما بدهد.

طراحی ارگونومیک یا ساده
با توجه به کارکردی که از ماوس دارید باید بهترین موس بی ‌سیم  را برای خودتان خریداری کنید. اگر می‌خواهید به فعالیت ‌های روزمره بپردازید ماوسی که به‌ صورت ساده طراحی ‌شده برای شما گزینه‌ای عالی می‌باشد. اما اگر می‌خواهید با ماوس به بازی کردن بپردازید و یا فعالیت‌ های سنگینی را انجام دهید و ساعات بسیار زیادی را با ماوس کار کنید استفاده از ماوس هایی که به ‌صورت ارگونومیک طراحی و تولید شده‌اند برای شما گزینه مناسبی هستند.

ماوس ها امروز در شکل ‌ها و طراحی ‌های بسیار گوناگون و متنوعی وارد بازار می‌شوند. اندازه ماوس همچنین طراحی ماوس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما باید با توجه به اندازه‌ای دست خودتان یک ماوس مناسب را خریداری کنید تا هنگام کار کردن با آن هیچ آزار و اذیتی به استخوان ‌ها و عضله‌ های دست شما وارد نشود. هر چقدر اندازه ماوس مناسب‌تر باشد شما راحت‌تر می‌توانید با ماوس کار کنید و دست شما دیرتر خسته می‌شود. ماوس ها طوری طراحی می‌شوند تا بتوانند راحتی کاربران را به‌ صورت صد در صد مورد توجه خودشان قرار دهند، به همین دلیل ماوس های ارگونومیک گزینه سالم‌تری هستند.

حس‌گر ماوس بی‌سیم 
یکی دیگر از ویژگی‌ های بهترین ماوس بی ‌سیم  حس‌گر قدرتمند ماوس می‌باشد. امروزه حسگر های ماوس ها در دو نوع متفاوت ساخته می‌شوند. حسگر های اپتیکال قیمت نسبتاً مناسب‌تری دارند، اما شما حتما باید آن را روی ماوس پد قرار دهید. حسگر های لیزری گزینه بسیار مناسبی هستند و روی هر سطحی کار میکنند. اما در کنار ویژگی ‌های مثبتی که  دارند گران‌تر هستند. به ‌هر حال حس‌گر نیز گزینه‌ای بسیار مهم و حیاتی هنگلم بهترین موس بی ‌سیم  می‌باشند زیرا اگر حس‌گر ها ضعیف باشند ممکن است که شما هنگام انجام فعالیت ‌های گوناگونی روی دسکتاپ دچار مشکل شوید و ماوس شما سرعت مناسب را نداشته باشد. 

دکمه‌ های موجود روی بهترین موس بی سیم
بهترین ماوس بی ‌سیم  باید دارای دکمه‌ های گوناگونی روی خودش باشد. البته ماوس ها در انواع گوناگون و متفاوتی طراحی می‌شوند و دکمه‌ های کنترل متفاوتی روی خودشان دارند، شما باید با توجه به نیاز خودتان مانند بازی کردن و یا طراحی کردن به سراغ خرید بهترین موس بی ‌سیم  بروید که دکمه‌ های کاربردی روی آن برای شما وجود داشته باشد.

کلید های اضافی که روی ماوس ها وجود دارند، کارکردن با سیستم را برای شما راحت‌تر می‌کنند و می‌توانند باعث شوند که شما سریع‌تر اطلاعات مورد نیاز خودتان را به دست بیاورید. علاوه ‌بر این موارد برخی از ماوس ها قابلیت برنامه ‌ریزی دکمه‌ ها را دارا می‌باشند. یعنی شما می‌توانید دکمه‌ های موجود روی ماوس ها را همان ‌طور که می‌خواهید برنامه‌ریزی کنید تا با فشردن یک دکمه مسیر مورد نیاز و کاربردی برای شما باز شود تا بتوانید در این مسیر به انجام فعالیت‌ های گوناگون که در انتظار آن‌ ها هستید بپردازید و از استفاده کردن از ماوس های کاربردی لذت ببرید.

باتری ماوس بی‌سیم
بهترین ماوس بی‌سیم باید دارای باتری قوی باشد. باتری مناسب این امکان را به شما می‌دهد تا برای مدت‌ زمان طولانی‌تری از ماوس استفاده کنید و نیازی به شارژ کردن دوباره ماوس نداشته باشید. شما حتما باید این‌ مورد را مورد توجه خودتان قرار دهید تا متوجه شوید که کدام ماوس برای شما گزینه مناسب‌تری می‌باشد. در ماوس های بی‌سیم ظرفیت باتری گزینه بسیار مهم و تعیین‌ کننده‌ای می‌باشد. علاوه‌ بر این موضوع شما باید به ساعات استفاده از ماوس خود نیز دقت داشته باشید تا متوجه شوید کدام ظرفیت باتری برای شما گزینه مناسبی می‌باشد. بهترین مارک موس بی سیم این مورد را در تولیدات خود مد نظر قرار داده اند.

بررسی نحوه ارتباط ماوس با سیستم 
یکی دیگر از ویژگی ‌های بهترین موس بی ‌سیم  ارتباط مناسب می‌باشد. بهترین نوع ارتباط ماوس با سیستم بلوتوث است. توجه نمایید که طریقه اتصال ماوس تاثیر بسیار زیادی در کیفیت پاسخ‌دهی ماوس دارد و می‌تواند سرعت جابجایی و تاثیر‌گزاری ماوس در سیستم را نیز بالا ببرد. اما به ‌طور کلی ماوس هایی که از طریق بلوتوث به سیستم متصل می‌شوند گزینه بسیار مناسب‌تری هستند زیرا شما برای استفاده از این ماوس ها نیاز به دانگل ندارید. اما اگر شما به سراغ مدل‌ هایی بروید که در آن‌ ها نیاز به استفاده از دانگل باشد یک پورت یو اس بی از سیستم شما اشغال می‌شود که این‌ موضوع می‌تواند به‌ عنوان یک نکته منفی تلقی شود زیرا شاید شما نیاز داشته باشید که تمام پورت ‌های یو اس بی سیستم خودتان را در دسترس داشته باشید تا بتوانید از آن ‌ها استفاده کنید.

چرا باید به خرید بهترین موس بی‌سیم بپردازیم؟
شاید برای شما نیز این سوال پیش ‌آمده باشد که چرا باید هزینه بیشتری را بپردازیم تا بتوانیم یک ماوس بی‌سیم را برای خودتان خریداری کنید. آیا شما به موس بی‌سیم نیاز دارید یا می‌توانید حتی با انواع سیم‌دار این ابزار نیز کار خودتان را راه بیندازید؟ توجه کنید که اگر شما استفاده خاصی از سیستم خود ندارید و آن را جابه‌جا نمی‌کنید، استفاده از ماوس های سیم‌دار برای شما گزینه مناسبی هستند. اما اگر همواره در حال جابه‌جایی هستید و می‌خواهید که ماوس را با خودتان به هر جایی‌که می‌روید ببرید و یا می‌خواهید که راحتی و آزادی عمل بسیار زیادی هنگام استفاده از ماوس داشته باشید خرید بهترین موس بی سیم برای شما گزینه بسیار مناسبی است‌.

بخوانید  بهترین مانیتور گیمینگ با کیفیت عالی 4k سال 2022
عدم وجود سیم در این ماوس ها می‌تواند باعث شود که میز شما خلوت شود و شما راحتی استفاده بسیار زیادی داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از این ماوس در هر فاصله‌ای از سیستم و مانیتور به کار کردن بپردازید و بدون هیچ ‌گونه سیم دست‌ و پاگیری فعالیت خود را انجام دهید. علاوه ‌بر این موارد اگر شما لپ تاپ شخصی خودتان را با خود حمل می‌کنید و می‌خواهید که هر کجا که می‌روید از سیستم خودتان بهره ببرید، ماوس بی‌سیم برای شما گزینه مناسبی است. به ‌هر حال اگر شما تصمیم به خرید بهترین موس بی ‌سیم  دارید باید نکاتی را در این زمینه بدانید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خودتان بخرید. دقت به این موارد میتواند باعث شود تا از هدر رفت هزینه تا جایی که میتوانید جلوگیری کنید.

بهترین مارک موس بی سیم در بازار ایران کدام است؟
یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب یک موس بی سیم خوب این است که بهترین مارک موس بی سیم را تهیه نماییم زیرا برند های مطرح جواب خود را پس داده اند. به همین دلیل با اینکه قیمت های بالاتری دارند اما کیفیت آنها نیز یک سر و گردن از باقی برند ها بالاتر است. برند های برتر موس بی سیم عبارتند از:

تسکو
ریزر
ای فورتک
لاجیتک
رپو
شیائومی
جنیوس
مایکروسافت
ایکس پی-پروداکت
بیاند
برخی از این برند ها در ساخت بهترین کیبورد بی سیم بازار نیز یکی از قدرتمند ترین ها هستند که می توان از میان آن ها به تسکو و لاجیتک اشاره نمود.

بهترین ماوس بی سیم در بازار ایران
در ادامه به معرفی بهترین ماوس بی سیم در بازار ایران میپردازیم. در این بخش سعی می کنیم تا تنوع و تفاوت برند ها را برای شما رعایت کنیم تا بتوانید یک انتخاب مناسب در خرید ماوس یا همان موشواره داشته باشید.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 667W بهترین ماوس بی سیم ایرانی

این موس یکی از تولیدات برند ایرانی تسکو است که توانسته است در چند سال گذشته نامی برای خود دست و پا کند. برد موثر این ماوس که از طریق دانگل usb به سیستم متصل می شود 5 متر است. این دستگاه از رنگ بندی متنوعی نیز برخوردار است.
 
همچنین این ماوس دارای یک باتری محفظه باتری آلکالاین است که جهت تامین انرژی دستگاه در درون دستگاه تعبیه شده است. این دستگاه که از یک حسگر اپتیکال با دقت 1600DPI بهره می برد سازگار با انواع سیستم عامل ها از جمله مک و ویندوز است.
 
همه این ها مزید بر علت شده است تا بتوانیم تسکو را بهترین موس بی سیم بازار بنامیم.
 
نوع رابط دانگل USB
تعداد کلید ۶ کلید
سازگار با windows & Mac
نوع باتری یک عدد آلکالاین
اپل را حتما شما هم می شناسید. یکی از مطرح ترین برند های تولید کننده تجهیزات موبایل و کامپیوتر و همچنین خود این دستگاه ها که در این حوزه ارزشمند ترین شرکت جهان است.
 
این کمپانی محصول مجیک موس 2 خود را به عنوان یکی از بهترین های بازار موس به بازار عرضه کرده است. این موشواره بی سیم از طریق بلوتوث یا وایفای به دستگاه های با سیستم عامل مک بالاتر از X 10.11 متصل می شود و بهترین ماوس برای محصولات اپل است.
 
این محصول از یک باتری لیتیوم-یونی قابل شارژ با کابل لایتنینگ بهره مند است. تکنولوژی مولتی تاچ باعث شده است تا این دستگاه بتواند کلیک های همزمان بین دو کلید این دستگاه را به خوبی شناسایی نماید. همچنین این دستگاه از یک طراحی بی نظیر نیز بهره می برد.
 
نوع رابط بلوتوث و وایفای
تعداد کلید ۲ کلید
سازگار با Mac OS X 10.11 به بعد
نوع باتری باتری لیتیوم-یونی قابل شارژ
مایکروسافت با Arc Touch و نسخه بالاتر و گران قیمت تر آن خود را در میان لیست بهترین مارک موس بی سیم قرار داده است. این محصول با حسگر اپتیکال خود از دقت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین طراحی این محصول منحصر به فرد است.
تکنولوژی  BlueTrack به کار برده شده در این محصول باعث شده است تا دقت حسکر اپتیکال و لیزری در این محصول با یک دیگر ادقام و باعث رشد دقت محصول شده است. برای اسکرول در این محصول باید از قابلیت لمسی آن استفاده نمایید.
 
این محصول از طریق یک دانگل بلوتوث به دستگاه های ویندوزی و مک شما متصل می شود. باتری همراه آرک تاچ تا ۶ ماه قابل استفاده بوده و همچنین برد دستگاه ۹ متر است.
 
بدنه ی زیبای این محصول حالت انعطاف پذیر داشته و می توان ایم ماوس مایکروسافت را هم در حالت صاف و هم خمیده استفاده کرد.
 
نوع رابط دانگل USB
تعداد کلید ۴ کلید
سازگار با windows & Mac
نوع باتری 2 عدد آلکالاین AAA نیم قلنی
ای 4 تک (A4TECH) از خوب های بهترین ماوس بی سیم در جهان است. این برند موس G3-200N همچون سایر محصولات خود با کیفیت خوب و البته قیمت مناسب تولید کرده است.
 
در فاصله ۱۰ متری از دانگل بلوتوث این ماوس می تواند عملکرد مناسب خود را داشته باشد. ۱ باتری آلکالاین می تواند انرژی مورد نیاز این موشواره را تامین نماید.
 
این دستگاه که دارای سه کلید بر روی خود است همچون رقبای خود می تواند با تمامی سیستم عامل ها از جمله مک و ویندوز سازگار شود. نحوه اتصال این موس از طریق دانگل است.
 
نوع رابط دانگل USB
تعداد کلید ۳ کلید
سازگار با windows & Mac
نوع باتری یک عدد آلکالاین
آموزش های همگانی...
ما را در سایت آموزش های همگانی دنبال می کنید

برچسب : موس بی سیم, نویسنده : محمد سلحشوری shoreshirin بازدید : 164 تاريخ : 26 بهمن 1400 ساعت: 18:5

اگر شما دنبال خرید بهترین ریش تراش سه تیغ فیلیپس هستید پیشناهد ما به شما ریش تراش فیلیپس مدل at890 می باشد

امروز خیلی از خریداران دنبال خرید یک سه تیغ با کیفیت با قیمت مناسب هستن

اگر شما هم دنبال یک سه تیغ با کیفیت هستید با ما همراه شوید

توجه کنید قیمت پایین ما نشانه بی کیفیت بودن محصول نمی باشد در واردات مسقیم شرکت و کمترین سود می باشد

این تخفیف دیگر تکرار نخواهد شد

آیا از دست گرفتن ریش تراش های سنگین وزن و پر صدا خسته شده اید ؟

با این دستگاه دیگر نگران این موارد نباشید …..

این ریش تراش بسیار خوش دست و زیبا و سبک طراحی شده

که بدون خستگی دست به راحتی می توان به مدت طولانی از آن استفاده کرد

این دستگاه با توان 5.4 وات دارای عملکرد فوق العاده بی صدایی نیز می باشد

این ریش تراش به فن آوری Aquatec seal مجهز می باشد

که امکان استفاده به هر دو صورت خشک و یا مرطوب را با استفاده از ژل ریش تراش و یا کف ریش را به شما می دهد

همچنین وجود سیستم Quick Rinse باعث می شود بتوانید تیغه ها را زیر آب شست

به علاوه این دستگاه با تیغه های دو منظوره

به همراه شکاف برای اصلاح موهای معمولی و سوراخ های ریز جهت اصلاح ته ریش های کوتاه طراحی شده

که با اصطکاک کم و با قابلیت انعطاف به راحتی بر روی پوست منطبق شده

و به هیچ عنوان به پوست شما آسیب نمی رساند

تیغه های این ریش تراش جهت داشتن اصلاحی دقیق تر کوتاه ترین مو را بلند نموده و سپس قطع می نماید

این دستگاه با قابلیت شارژ سریع در عرض 3 دقیقه شارژ شده و یک دقیقه قابل استفاده می باشد

به مدت 50 دقیقه می توان بطور مداوم از این دستگاه استفاده کرد

خط زن دستگاه برای اصلاح خط ریش و سبیل به خود دستگاه متصل می باشد

که دقیقا در پشت دستگاه تعبیه شده و با یک اشاره کوچک بیرون می آید و به راحتی می توان ار آن استفاده کرد

مشخصات فنی ریش تراش فیلیپس:

حداکثر توان : 5/4 وات
حداکثر توان در حالت استند بای 0.2 وات
برق مصرفی : 240-100 ولت
طراحی سبک
عملکرد فوق العاده بی صدا
دارای نشانگر شارژ
مدت زمان شارژ: هر سه دقیقه یک دقیقه استفاده
مجهزبه فناوری Aquatec seal
قابلیت استفاده به صورت تر و خشک ( ضد آب)
تیغه های قابل شستشو با قابلیت سیستم شستشو سریع
رضایت مندی و نتیجه بسیار خوب
دارای خط زن
قابلیت تراش و اصلاح کوتاه ترین موهای صورت و گردن
در مورد زمان ارسال

مرکز استان های مرکزی ایران

2 تا 5 روز

شهرستان های استان های مرکزی

3 تا 6 روز

روستاهای شهرهای مرکزی

4 تا 6 روز

مرکز استان های مرزی ( مشهد و شیراز و … )

5 تا 7 روز

شهرستان های استان های مرزی

5 تا 8 روز

روستاهای شهرهای مرزی

6 تا 8 روز

جزیره های شمال و جنوب کشور

5 تا 10 روز

در صورتی که زمان ارسال برایتان مهم است

با واریز مبلغ و ارسال فوری 24 تا 48 ساعت تحویل بگیرید

دلیل زمانبر بودن ارسال درب منزل محاسبات مالی توسط سیستم اداره پست

و ماموران مخصوص توزیع این نوع سیستم می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید

09104444732 یا 09334444732

( تماس در تایم اداری و غیر اداری )

03135804962

( تماس در تایم اداری )

سه سری کیفیت موجود می باشد

الف ) درجه یک : با تخفیف 699 هزار تومان با گارانتی تعویض ( قیمت در بازار بالای 990 هزار تومان )

ب ) درجه دو : 359 تومان بدون گارانتی

ج ) درجه سه : 290 تومان بدون گارانتی

توجه کنید

محصولات با اداره پست ارسال میشود

و طبق قوانین اداره پست امکان باز کردن بسته نمی باشد ( دست ما هم نیست سوال نفرمایید )

ولی در شهر اصفهان اگر دوست یا آشنایی دارید

میتوانند حضوری دفتر تشریف بیاورند و در محل تست کنند

و برای شما ارسال کنند

جهت خرید عمده با شماره های موجود تماس بگیرید و جهت خرید تکی با تخفیف ویژه از لینک خرید زیر استفاده کنید

به دلیل جشواره فروش موزر درجه یک با صد هزار تومان تخفیف عرضه میشود

منبع و خرید این محصول: https://shavermall.com/%d8%b1%db%8c%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4-%d9%81%db%8c%d9%84%db%8c%d9%be%d8%b3-at890/

آموزش های همگانی...
ما را در سایت آموزش های همگانی دنبال می کنید

برچسب : ریش تراش, نویسنده : محمد سلحشوری shoreshirin بازدید : 206 تاريخ : 11 بهمن 1400 ساعت: 5:45